Bakım ve Destek

Bakım ve Destek

www.labelview.biz.tr üzerinden satılan tüm LABELVIEW sürümleri, seçilen abonelik süresince Bakım ve Destek hizmetini içerir.
 

Nasıl katılırım?

 

Bakım

Bakım, aboneliğinizin geçerli olması koşuluyla fazladan hiçbir ücret ödemeden en son LABELVIEW sürümüne güncelleme yapabileceğiniz anlamına gelir. “En son sürüm” şimdi kullanıyor olduğunuz ile aynı tür yazılıma ait (örn. aynı sürüm, aynı sayıda kullanıcı) mevcut en son sürüm anlamına gelir.

 

Örneğin:
•    1-yıllık LABELVIEW 2012 - Network 5 Kullanıcılı Abonelik satın aldınız
•    6 ay sonra yeni LABELVIEW sürümü piyasaya çıktı
•    Aboneliğinizin son 6 ayında en son LABELVIEW Network 5 Kullanıcılı sürüm için ücretsiz güncelleme talep edebilirsiniz.

 

En son sürümü elde etmek için, www.labelview.biz.tr üzerindeki hesabına kayıt olmak amacıyla kullandığınız e-posta adresinden basitçe mail adresine yazın, yazılımınızın seri numarasını ve parolanızı, belirtin ve aboneliğinizin geriye kalan bölümü için en son sürüme ücretsiz güncelleme talep edin.

Ücretsiz güncellemeler sadece aynı yazılım yapılandırması için (örn. aynı sürüm, aynı sayıda kullanıcı) sağlanacaktır.

Sürümü değiştirmek istiyorsanız, yeni bir abonelik satın almalısınız.

Destek

Teknik Destek ekibimiz, LABELVIEW yazılımında karşılaşabileceğiniz her türlü teknik sorunda sizlere yardım etmek için Pazartesi ile Cuma, 9 am ile 6 pm (Fransız zamanına göre) arasında hizmetinizdedir. Bizimle temasa geçtiğinizde, lütfen lisansınızın seri numarasını belirtin.


Teknik Destek telefon numarası ve kişisel erişim kodunuz ürünü satın aldıktan kısa süre sonra size e-posta ile gönderilecektir.

Herhangi bir sorunuz olursa, bizimle temasa geçiniz: mail